Friday, February 7, 2014

روزانه‌های هایدلبرگ، هفتم

یکی‌ از دوستان وب‌سایتی معرفی‌ کرده که نامه‌ائ به آینده خود می‌‌نویسی و در تاریخ دلخواه نامه رو دریافت می‌‌کنی‌، البته جدید نیست ولی‌ من اینبار تحریک شدم و نامه‌ای نوشتم که سال دیگه این موقع دریافتش کنم. بسیار پشیمونم از این کار و الان به نظرم کار بسیار بی‌ ربط و بی‌معنی هست. از شبی که این نامه رو نوشتم حالم خوب نیست. در نتیجهٔ این به هم ریختگی روحی‌-ذهنی‌ رفتم به میل‌باکس یاهو و ایمیل‌هایی‌ پیدا کردم از ۱۰ سال پیش و شروع کردم به خوندن. نکتهٔ جالب‌ش این بود که همهٔ ما به مرور تغییر می‌کنیم و تو ذهنمون تصویری از ۱۰ سال پیش خودمون می‌سازیم. ولی‌ اگر نشانی‌ از آدمی‌ که ۱۰ سال پیش بودیم دستمون برسه (مثل همین میل باکس، یا نامه، یا دفترچه خاطرات) با کسی‌ مواجه میشیم که شاید خیلی‌ با تصویری که در ذهنمون به جای مونده فرق کنه.غ

دیشب فکر می‌کردم به نقاط مشترک این غزال‌ها، اینکه چه چیزی در من همیشه بوده و خواهد موند . . .غ

نتیجهٔ خاصی‌ نمی‌خوام بگیرم ازش، گفتم اینجا بنویسم، دیگه زیاد تو کار نتیجه نیستم :) غ

No comments:

Post a Comment